3 Şubat 2012 Cuma


İlk olarak 14 şubat SEVGİLİLER GÜNÜ çok yakın olduğu için, o güne kadar sevgiliye verilebilecek özel hediye seçenekleri paylaşacağım.


Blogu açmadan önce herkese vermek istediği yada almaktan hoşlandığı hediyeler konusunda fikirler aldım,sorular sordum ve bu araştırma sonucunda anladım ki erkeklerin çoğu pahalı hediyelerden hoşlanırken kızlar parayla alınmamış emekle yapılmış ve daha manevi şeylerden hoşlanıyorlar :


Mesela kızlardan aldığım cevaplar:

*Sevgililer gününde parayla alınan hediyelere karşıyım
*benim için alacağı hediyenin maddi değeri olması önemli değil,önemli olan düşünülmüş olması
*özel bir hediye olması için illa pahalı olması gerekmez,sadece ikimize ait olabilecek bir şey olması lazım

Erkeklerden aldığım cevaplar
*BMW X5
*IPAD 2
*CANON g12
( manevi değeri olan hediye cevabını çok az aldım,genelde yukarıdaki cevaplar gibi uçuk şeyler )

Benim kendi düşüncemde fikirlerini aldığım kızlar gibi
Ben bana verilen hediyenin uğraşılmış bir hediye olmasını isterim
Düşünsün,zorlansın,herkese danışsın,kararsız kalsın ama o hediyeyi bana verdiğinde benim özel olduğumu bana hissettirsin.

BİZ MANEVİ HEDİYE SEVERİZ MANEVİ HEDİYE VERİRİZZZZZZZ diyelim ve

Gelelim uğraşılmış ve planlanmış hediyelere :

Kız veya erkek arkadaşınız fark etmez
Ona tanıştığınız günden biriktirdiğiniz ikinizle alakalı şeylerden bir albüm yapmaya ne dersiniz ???
Ben kendim bunu yaptım,benimki albüm değil de büyük bir defter oldu
Mesela birlikte gittiğimiz ada tatilinden koyduğum vapur biletleri,bir dondurma firmasının yaptığı çekiliş için biriktirdiğim dondurma çubukları,gittiğimiz her hangi bir yerden aldığım bir hatıra,
bana gönderdiği hediyelerin paketleri,fiyonkları,poşetleri vs. gibi şeyleri defterin bir sayfasına değişik modellerle yapıştırdım,defterin ortasına da çizimim hiç iyi olmadığı halde bir resim çizdim.
Evet belki liseli gibi bir hediye gelecek size ama gayet başarılı ve güzel oldu.her gören çok beğendi çok kıskandı ve bende mutlaka buna benzer bir şey yapacağım dedi.
Tabi ben demiyorum ki mutlaka benim yaptığım gibi bir şey olsun, zaten amaç özel olması olduğu için sizin kendinizden bir yaratıcılık katmanız önemli
Sizi siz yapan şeyleri ona vereceğiniz hediyelerde yansıtmanız lazım.
Defterden resim paylaşamayacağım ama size çok güzel bir site önerebilirim;

Bu site deki seçenekler çok eğlenceli,bi kere esprili,eğlenceli,ve en önemlisi KİŞİYE ÖZEL.
Sevgilinize ince mesajlar gönderebilir, hayalinizde kileri karikatürlere dökebilirsiniz...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder